1. Hjem
  2. Hjelp
  3. Kundeforhold
  4. Hva Vil Morrow Bank Aldri Be Meg Om

Hva vil Morrow Bank aldri be meg om?

Morrow Bank ber deg aldri om bankkoder, kredittkortinformasjon eller annen sensitiv / personlig informasjon via e-post eller telefon.

Unntaket er hvis du har returnert et produkt til Komplett.no og venter på en refusjon. Vi vil da kontakte deg på e-post og be om informasjon om bankkontoen du ønsker refusjonen til.

Vi ber deg aldri om å oppgi passordet ditt i en e-post eller sender deg en lenke for å endre passordet ditt. Slike meldinger er falske meldinger.

Hvis du mottar en melding der du blir bedt om å oppgi bankkoder eller bankkortnummeret, anbefaler vi at du sletter meldingen. Ikke klikk på lenkene i meldingene.

Hvis du mistenker at du har gitt fra deg ovennevnte informasjon, kan du kontakte vår kundeservice umiddelbart på telefonnummer +47 21 00 74 50.