1. Hjem
  2. Hjelp
  3. Kundeforhold
  4. Hva Vil Morrow Bank Aldri Be Meg Om

Hva vil Morrow Bank aldri be meg om?

Morrow Bank vil aldri be deg om sensitiv informasjon.
Vi ber deg aldri om å oppgi bankkoder, BankID-informasjon, kredittkortopplysninger eller annen sensitiv/personlig informasjon gjennom e-post, SMS eller telefonsamtaler.
Vi vil heller aldri sende deg SMS eller e-post der vi ber deg om å endre/oppdatere passord eller BankID-informasjon eller lignede. Meldinger som inneholder slike forespørsler, er falske og bør ignoreres.
Dersom du mottar en melding hvor du blir bedt om å oppgi bankkoder eller kortinformasjon, anbefaler vi at du sletter meldingen umiddelbart og ikke klikker på noen lenker.Har du allerede delt slik informasjon?
Kontakt vår kundeservice umiddelbart på telefon +47 21 00 74 50 så hjelper vi deg videre.
Vi har samlet våre tips og råd for en tryggere digital hverdag her.