Hva vil Morrow Bank aldri be meg om?
Morrow Bank vil aldri be deg om sensitiv informasjon.
Vi ber deg aldri om å oppgi bankkoder, BankID-informasjon, kredittkortopplysninger eller annen sensitiv/personlig informasjon gjennom e-post, SMS eller telefonsamtaler.
Vi vil heller aldri sende deg SMS eller e-post der vi ber deg om å endre/oppdatere passord eller BankID-informasjon eller lignede. Meldinger som inneholder slike forespørsler, er falske og bør ignoreres.
Dersom du mottar en melding hvor du blir bedt om å oppgi bankkoder eller kortinformasjon, anbefaler vi at du sletter meldingen umiddelbart og ikke klikker på noen lenker.Har du allerede delt slik informasjon?
Kontakt vår kundeservice umiddelbart på telefon +47 21 00 74 50 så hjelper vi deg videre.Vi har samlet våre tips og råd for en tryggere digital hverdag her.
Vi ber deg aldri om å oppgi bankkoder, BankID-informasjon, kredittkortopplysninger eller annen sensitiv/personlig informasjon gjennom e-post, SMS eller telefonsamtaler.
Vi vil heller aldri sende deg SMS eller e-post der vi ber deg om å endre/oppdatere passord eller BankID-informasjon eller lignede. Meldinger som inneholder slike forespørsler, er falske og bør ignoreres.
Dersom du mottar en melding hvor du blir bedt om å oppgi bankkoder eller kortinformasjon, anbefaler vi at du sletter meldingen umiddelbart og ikke klikker på noen lenker.Har du allerede delt slik informasjon?
Kontakt vår kundeservice umiddelbart på telefon +47 21 00 74 50 så hjelper vi deg videre.Vi har samlet våre tips og råd for en tryggere digital hverdag her.