Hva vil Morrow Bank aldri be meg om?
Morrow Bank ber deg aldri om bankkoder, kredittkortinformasjon eller annen sensitiv / personlig informasjon via e-post eller telefon.
Unntaket er hvis du har returnert et produkt til Komplett.no og venter på en refusjon. Vi vil da kontakte deg på e-post og be om informasjon om bankkontoen du ønsker refusjonen til.
Vi ber deg aldri om å oppgi passordet ditt i en e-post eller sender deg en lenke for å endre passordet ditt. Slike meldinger er falske meldinger.
Hvis du mottar en melding der du blir bedt om å oppgi bankkoder eller bankkortnummeret, anbefaler vi at du sletter meldingen. Ikke klikk på lenkene i meldingene.
Hvis du mistenker at du har gitt fra deg ovennevnte informasjon, kan du kontakte vår kundeservice umiddelbart på telefonnummer +47 21 00 74 50.
Unntaket er hvis du har returnert et produkt til Komplett.no og venter på en refusjon. Vi vil da kontakte deg på e-post og be om informasjon om bankkontoen du ønsker refusjonen til.
Vi ber deg aldri om å oppgi passordet ditt i en e-post eller sender deg en lenke for å endre passordet ditt. Slike meldinger er falske meldinger.
Hvis du mottar en melding der du blir bedt om å oppgi bankkoder eller bankkortnummeret, anbefaler vi at du sletter meldingen. Ikke klikk på lenkene i meldingene.
Hvis du mistenker at du har gitt fra deg ovennevnte informasjon, kan du kontakte vår kundeservice umiddelbart på telefonnummer +47 21 00 74 50.