Nettbank og app

Hva kan vi hjelpe deg med?

BankID

Du bestiller BankID i din dagligbank.

Fra 22. august 2024 kan du ikke lenger bruke BankID på mobil, men må bruke BankID på app. Dette kan du lese mer om her.

Kontakt dagligbanken din for mer informasjon om BankID, eller les mer på BankIDs hjemmeside.
Gå til spørsmålet

Din BankID er personlig og bør ikke under noen omstendigheter deles med noen andre. Du bør heller aldri signere med din BankID på oppdrag fra noen andre.

Å signere med BankID sammenlignes med en håndskrevet signatur på papir, noe som gjør at du står ansvarlig.
Gå til spørsmålet

Hvis du har mistet den mobile enheten der du har aktiv BankID, må du sperre den umiddelbart. Det samme gjelder hvis du har vært offer for et svindelforsøk. Kontakt banken som har utstedt BankID-en din for å sperre den.Gå til spørsmålet

For din trygghet tilbyr vi kun BankID som signeringsalternativ. Dersom din BankID ikke fungerer ber vi deg om å kontakte banken som har utstedt din BankID.

Fra 22. august 2024 vil BankID på mobil ikke lenger være tilgjengelig for innlogging på Mine Sider. BankID på mobil fases ut overalt og erstattes med BankID app. Dette kan du lese mer om her.
Hvis dagligbanken din er en av de banker som ikke har støtte for BankID på app har de egne alternativer som fungerer på samme måte.Gå til spørsmålet

Morrow Bank App

Ja, du kan laste ned både nyeste og tidligere fakturaer direkte i appen. Gå til spørsmålet

Ja. Har du et Morrow Bank kredittkort får du som regel en automatisk forespørsel om å gjøre dette i appen.Gå til spørsmålet

Det første du bør gjøre, er å sørge for at du har siste versjon av appen. Om dette ikke fungerer, kan du slette appen og laste den ned på nytt.En annen grunn til at du har problemer med innlogging, kan være om det nylig er gjort endringer på telefonen som påvirker den biometriske signaturen som er lagret på mobilen. For å få appen til å virke igjen kan man da trykke på «Logg inn med BankID». Da vil det genereres en ny biometrisk signatur som gjør det mulig å logge inn igjen.Gå til spørsmålet

Hvis du minimum har dekket beløpet som står som "Minimum å betale" på fakturaen din, vil betalingsstatusen i appen vise fakturaen som betalt.For å få full oversikt over hvor mye du har igjen å betale av fakturaen, ber vi deg om å logge på Min Side i nettbanken.Gå til spørsmålet

Kortet kan du enkelt sperre selv i appen ved å trykke på knappen "Mine kort" og deretter "Sperr kort".Du kan også sperre kortet på Min Side, under Mitt Kort, eller ved å ringe (+47) 21 00 74 55.Gå til spørsmålet

Nei det kan du ikke, men du kan vise og laste ned faktura, og kopiere fakturadetaljer.Gå til spørsmålet

Ja det kan du. Under Bonusoversikt finner du knappen "Bruk bonus".Gå til spørsmålet

Ja, du logger inn i appen med BankID eller biometri, som begge er sikre innloggingsmetoder.Gå til spørsmålet

Alle kunder med lån, kredittkort eller en sparekonto i Morrow Bank kan bruke appen vår. Gjennom appen får du enkelt tilgang til blant annet kontodetaljer, transaksjonsoversikt og fakturaoversikt.

Vi anbefaler at du skaffer appen for å få en rask og enkel tilgang til produktene dine. Det er selvfølgelig helt gratis.
Gå til spørsmålet

Morrow Bank sin app er tilgjengelig for både iOS og Android, og du finner den ved å søke etter “Morrow Bank” i App Store og Google Play. Mobilbanken er helt gratis å laste ned, og koster heller ingenting å bruke.

Det kommer stadig oppdaterte versjoner av bankappen, og vi anbefaler at du alltid har den nyeste versjonen på telefonen. På den måten vil du alltid få tilgang til de nyeste funksjonene, i tillegg til at du unngår at mobilbanken går sakte.
Last ned bank app for iOS Last ned bank app for AndroidGå til spørsmålet

Min Side

Velg "Mine Sider" øverst til høyre på nettsidene.

Du logger enkelt inn ved bruk av BankID på app, kodebrikke eller sms.
Gå til spørsmålet

Meldingsboksen finner du når du er logget inn på Min Side.

Velg "Innboks" i menyen øverst til høyre.
Gå til spørsmålet

Noen ganger blir det dessverre krøll i maskineriet når all teknikk skal snakke sammen. Vent litt og prøv på nytt etter en stund.

Dersom din BankID ikke fungerer kan du forsøke å slette nettloggen din, eller prøve en annen nettleser.

Du kan også finne nyttige verktøy for din BankID her
Gå til spørsmålet

Innbetalingene dine vises i transaksjonshistorikken for valgt produkt, på Min side og i appen.Gå til spørsmålet

Du kan sende en sikker melding til banken via meldingsfunksjonen på Min Side. Der kan du også sende dokumenter med sensitiv informasjon i de tilfellene det er aktuelt.Gå til spørsmålet
Händer skriver på laptop

Fant du ikke svaret?

Kontakt oss

Er du allerede kunde i Morrow Bank får du raskest hjelp ved å kontakte oss gjennom meldingsboksen på Mine Sider.
Kundeservice
(+47) 21 00 74 50
Mandag - Fredag (09 - 14)
Lørdag, søndag og helligdag (Stengt)

Sperre kort
(+47) 21 00 74 55
Alltid åpen
Du kan også sperre kortet på Mine Sider eller i appen

Aktiver digital lommebok
(+47) 21 00 74 55
Alltid åpen