Hva lurer du på?

Vanlige spørsmål og svar

På denne siden finner du svar på de vanligste spørsmålene våre kunder har. Vi har delt dem opp i kategorier for at det skal være lett for deg å finne frem.
Finner du ikke svaret du søker er du selvfølgelig velkommen til å kontakte oss.

Akkurat nå spør mange om...

Dersom innbetalingen ikke er registrert innen månedsskiftet, vil du motta en purring. Du korrigerer enkelt purrefakturaen ved å trekke fra beløpet du betalte sent i forrige måned (registrert etter månedsslutt) fra purrefakturaen ved betaling. Du bruker alltid samme konto- og KID-nummer for betalinger.

Hvis du opplever problemer med å betale ned lånet du har hos oss, er det viktig at du tar kontakt så raskt som mulig slik at vi sammen kan se på din situasjon og vurdere potensielle løsninger.

Om du ikke allerede har fått ditt kort er det like rundt hjørnet, og du bør motta det innen 1-2 uker.

Fant du ikke svaret?

Kontakt oss

Er du allerede kunde i Morrow Bank får du raskest hjelp ved å kontakte oss gjennom meldingsboksen på Mine Sider.
Kundeservice
(+47) 21 00 74 50
Mandag - Fredag (09 - 14)
Lørdag, søndag og helligdag (Stengt)

Sperre kort
(+47) 21 00 74 55
Alltid åpen
Du kan også sperre kortet på Mine Sider eller i appen

Aktiver digital lommebok
(+47) 21 00 74 55
Alltid åpen