Viktig informasjon

Den 30. oktober ble det sendt ut en SMS om endring av kontonummer for enkelte kunder, denne endringen vil ikke bli gjennomført og vi ber deg derfor se bort fra mottatt sms.

Spørsmål og svar

Alt du lurer på

Vi hjelper deg gjerne. Hvis du ikke finner svar her kan du kontakte oss. Er du allerede kunde får du raskest svar ved å sende en melding i meldingsboksen på Min Side.

Akkurat nå spør mange om...

Vi kan dessverre ikke vise kontoutdrag for oktober for øyeblikket. Du har imidlertid muligheten til å laste ned en fil (csv) med transaksjonene dine på transaksjonssiden.

De nye kortene våre kommer i tre forskjellige design. Per dags dato er det ikke mulig å selv velge farge, det vil kun bli sendt ut tilfeldig farge.

Ja, du beholder ditt kortnummer og din PIN-kode selv om du får et nytt kort.Har du glemt PIN-koden finner du den og annen betalingsinformasjon på Min Side.

Om du ikke allerede har fått ditt kort er det like rundt hjørnet, og du bør motta det innen 1-2 uker.

Ja, innskudd inntil 2 000 000 kroner per kundeforhold er dekket av innskuddsgarantien fra Bankenes sikringsfond.

Kontakt oss

Er du allerede kunde i Morrow Bank får du raskest hjelp ved å kontakte oss gjennom Min side.
Kundeservice
(+47) 21 00 74 50
Mandag - Fredag (09 - 14)
Lørdag, søndag og helligdag (Stengt)

Sperre kort
(+47) 21 00 74 55
Alltid åpen
Du kan også sperre kortet på Min Side eller i appen

Aktiver digital lommebok
(+47) 21 00 74 55
Alltid åpen