Hva lurer du på?

Vanlige spørsmål og svar

På denne siden finner du svar på de vanligste spørsmålene våre kunder har. Vi har delt dem opp i kategorier for at det skal være lett for deg å finne frem.
Finner du ikke svaret du søker er du selvfølgelig velkommen til å kontakte oss.

Akkurat nå spør mange om...

Årsoppgaven for 2024 er nå tilgjengelig på Min Side. Du finner den under menypunktet Dokumenter.

Om du ikke allerede har fått ditt kort er det like rundt hjørnet, og du bør motta det innen 1-2 uker.

De nye kortene våre kommer i tre forskjellige design. Per dags dato er det ikke mulig å selv velge farge, det vil kun bli sendt ut tilfeldig farge.

Ja, du beholder ditt kortnummer og din PIN-kode selv om du får et nytt kort.Har du glemt PIN-koden finner du den og annen betalingsinformasjon på Min Side.

Fant du ikke svaret?

Kontakt oss

Er du allerede kunde i Morrow Bank får du raskest hjelp ved å kontakte oss gjennom meldingsboksen på Mine Sider.
Kundeservice
(+47) 21 00 74 50
Mandag - Fredag (09 - 14)
Lørdag, søndag og helligdag (Stengt)

Sperre kort
(+47) 21 00 74 55
Alltid åpen
Du kan også sperre kortet på Mine Sider eller i appen

Aktiver digital lommebok
(+47) 21 00 74 55
Alltid åpen