Kan jeg sette inn eller ta ut kontanter til/fra sparekontoen min?
Den enkleste og raskeste måten å håndtere innskudd og uttak fra sparekontoen din, er via overføring mellom din dagligbank og din konto i Morrow Bank. Det er ingen gebyrer knyttet til overføringer.
Ønsker du å gjøre kontantinnskudd eller -uttak direkte fra din sparekonto i Morrow Bank, må du kontakte vår kundeservice. Du får da tilsendt et skjema som du fyller ut og sender tilbake via meldingsboksen på Min Side. Deretter avtales det et tidspunkt for fysisk oppmøte i bankens lokaler på Lysaker.
Ved oppmøte må du kunne vise frem gyldig norsk legitimasjon (norsk pass, norsk førerkort eller norsk nasjonalt ID-kort), eller utenlandsk pass sammen med bekreftelse på norsk personnummer.
Du kan forvente at det vil ta opp til 1-2 uker fra du først kontakter kundeservice til kontantinnskuddet eller kontantuttaket er gjennomført. Vi gjør oppmerksom på at det tilkommer et gebyr for kontanthåndtering.
Ønsker du å gjøre kontantinnskudd eller -uttak direkte fra din sparekonto i Morrow Bank, må du kontakte vår kundeservice. Du får da tilsendt et skjema som du fyller ut og sender tilbake via meldingsboksen på Min Side. Deretter avtales det et tidspunkt for fysisk oppmøte i bankens lokaler på Lysaker.
Ved oppmøte må du kunne vise frem gyldig norsk legitimasjon (norsk pass, norsk førerkort eller norsk nasjonalt ID-kort), eller utenlandsk pass sammen med bekreftelse på norsk personnummer.
Du kan forvente at det vil ta opp til 1-2 uker fra du først kontakter kundeservice til kontantinnskuddet eller kontantuttaket er gjennomført. Vi gjør oppmerksom på at det tilkommer et gebyr for kontanthåndtering.