Jeg har oppdaget ukjente transaksjoner på kortet mitt, hva gjør jeg?
Det første du bør gjøre er å se gjennom ordrebekreftelser og kvitteringer for å se om du finner et kjøp fra denne datoen som stemmer overens med beløpet. Noen brukersteder kan ha en fakturatekst som er annerledes enn brukerstedets egentlige navn. Finner du ikke ut av det kan du kontakte oss på telefon 21 00 74 50.
Dersom du oppdager en transaksjon for et kjøp som ikke er foretatt av deg, ber vi deg om å sende inn en reklamasjon til oss. Dette gjør du ved å logge inn på Min Side og gå til fanen Reklamasjoner under Kredittkort. Der fyller du ut informasjon og legger ved eventuell dokumentasjon.
Ved spørsmål, ta kontakt med kundeservice.
Dersom du oppdager en transaksjon for et kjøp som ikke er foretatt av deg, ber vi deg om å sende inn en reklamasjon til oss. Dette gjør du ved å logge inn på Min Side og gå til fanen Reklamasjoner under Kredittkort. Der fyller du ut informasjon og legger ved eventuell dokumentasjon.
Ved spørsmål, ta kontakt med kundeservice.