Hva gjør jeg hvis jeg har betalt for noe jeg ikke har mottatt, fått feil vare eller lignende? (KJENTE transaktioner)
Har du bestilt og betalt for noe som du ikke har mottatt; mottatt noe annet enn bestilt eller lignende, må du gjøre følgende.
1. Kontakte brukerstedet direkte for å forsøke å løse problemet.2. Dersom brukerstedet ikke er villig til å løse problemet, kan du logge inn på Min Side, velg Kredittkort og deretter fanen Reklamasjoner. Fyll ut skjemaet og legg ved nødvendig informasjon og dokumentasjon som viser at du har forsøkt å løse saken med brukerstedet.
1. Kontakte brukerstedet direkte for å forsøke å løse problemet.2. Dersom brukerstedet ikke er villig til å løse problemet, kan du logge inn på Min Side, velg Kredittkort og deretter fanen Reklamasjoner. Fyll ut skjemaet og legg ved nødvendig informasjon og dokumentasjon som viser at du har forsøkt å løse saken med brukerstedet.