Jeg har ikke mottatt faktura, hva gjør jeg?
Du finner fakturaen din på Min Side eller i Morrow Bank-appen. En ny faktura blir tilgjengelig i begynnelsen av hver måned og forfaller 20. den samme måneden.
Fakturaoversikten på Min Side gir deg informasjon om alle fakturaer for dine nåværende produkter, og du har også muligheten til å filtrere etter produkt eller år. For å se hele fakturaen, klikk på PDF i oversikten.
For å se hele fakturaen i appen, trykk 'Se faktura' og deretter 'Forhåndsvisning av PDF'. Du kan også velge å laste ned eller lagre fakturaen derfra.
Fakturaoversikten på Min Side gir deg informasjon om alle fakturaer for dine nåværende produkter, og du har også muligheten til å filtrere etter produkt eller år. For å se hele fakturaen, klikk på PDF i oversikten.
For å se hele fakturaen i appen, trykk 'Se faktura' og deretter 'Forhåndsvisning av PDF'. Du kan også velge å laste ned eller lagre fakturaen derfra.