Mann står ved vinduet og leser på telefonen. Han lurer på noe om sitt lån og trenger hjelp. bilde.

Hva lurer du på?

Vanlige spørsmål og svar

På denne siden finner du svar på de vanligste spørsmålene våre kunder har. Vi har delt dem opp i kategorier for at det skal være lett for deg å finne frem.
Finner du ikke svaret du søker er du selvfølgelig velkommen til å kontakte oss.

Akkurat nå spør mange om...

Dersom innbetalingen ikke er registrert innen månedsskiftet, vil du motta en purring. Du korrigerer enkelt purrefakturaen ved å trekke fra beløpet du betalte sent i forrige måned (registrert etter månedsslutt) fra purrefakturaen ved betaling. Du bruker alltid samme konto- og KID-nummer for betalinger.

Hvis du opplever problemer med å betale ned lånet du har hos oss, er det viktig at du tar kontakt så raskt som mulig slik at vi sammen kan se på din situasjon og vurdere potensielle løsninger.

Morrow Bank sin app er tilgjengelig for både iOS og Android, og du finner den ved å søke etter “Morrow Bank” i App Store og Google Play. Mobilbankappen er helt gratis å laste ned, og koster heller ingenting å bruke.

Det kommer stadig oppdaterte versjoner av bankappen, og vi anbefaler at du alltid har den nyeste versjonen på telefonen. På den måten vil du alltid få tilgang til de nyeste funksjonene, i tillegg til at du unngår at mobilbanken går sakte.
Last ned bank app for iOS Last ned bank app for Android

Om du ikke allerede har fått ditt kort er det like rundt hjørnet, og du bør motta det innen 1-2 uker.
En person skriver på PC. bilde.

Fant du ikke svaret?

Kontakt oss

Er du allerede kunde i Morrow Bank får du raskest hjelp ved å kontakte oss gjennom meldingsboksen på Mine Sider.

Kundeservice
(+47) 21 00 74 50

Mandag - Fredag 09 - 14
Lørdag, søndag og helligdag stengt

Sperre kort
Sperr kortet selv på Mine Sider eller i appen
Alternativt ring sperretjenesten for kort (+47) 21 00 74 55

Aktivering av digital lommebok
Aktiver selv på Mine Sider eller i appen
Ved behov for hjelp, ring (+47) 21 00 74 55