A computer and a waterbottle placed on a desk in front of a window.
  1. Hjem
  2. Forsikring
  3. Meld Skade

Slik melder du inn en skade

Under ser du hvordan du melder inn skade for de enkelte produktene.

Hvis skaden gjelder arbeidsledighet eller sykdom

Har du en betalingsforsikring og ønsker å melde inn skade for arbeidsledighet eller sykdom til BNP Paribas Cardif, er det enklest å gjøre dette via deres digitale skadeportal:Gå til BNPs skadeportalØnsker du i stedet å melde inn skaden via e-post eller brev, må du fylle ut et av skadeskjemaene nedenfor og sende inn dette. Obs. skadebehandlingen vil ta noe lengre tid ved skademelding per e-post eller brev.

Gjelder skaden kritisk sykdom eller dødsfall?

Skadeskjema som benyttes for lån:
Skadeskjema som benyttes for kredittkort:Adresse til BNP Paribas Cardif skadeavdeling finner du litt lengre ned på siden.

Gjelder skaden kjøpsforsikring?

Gjelder det skade tilknyttet kjøpsforsikringen, må du fylle ut et skadeskjema og sende det inn til BNP Paribas Cardif på e-post eller brev:

Gjelder skaden en reise- og avbestillingsforsikring?

Er det en reise- og avbestillingsforsikring du skal melde inn en skade på, er det Gouda forsikring som vil hjelpe deg videre.Du melder inn en skade i Goudas digitale skadeportal:Gå til Goudas skadeportal her

Gjelder skaden ID-tyveri?

Det er cxLoyalty, som på vegne av Gouda, håndterer skader dekket av denne forsikringen.cxLoyalty kontakter du på telefon: +47 66 98 66 02. De er tilgjengelig 24 timer i døgnet - 365 dager i året.

Kontaktinformasjon

Kontaktinformasjon til BNP Paribas Cardif:
forsikring@bnpparibascardif.no
BNP Paribas Cardif
Postboks 140 Sentrum
0102 Oslo
Nettside: www.bnpparibascardif.no
Telefon: +47 23 23 75 00

Kontakt ved akutt skade på reise:
Gouda Alarmsentral
Telefon: +45 33 15 60 60
Telefaks: +45 33 15 60 61
E-post: alarm@gouda.dk

Kontakt ved ikke akutt skade på reise:
Gouda Reiseforsikring - Skadeavdelingen
Telefon: +47 21 40 85 00
E-post: skade@gouda.no
Nettside: www.gouda.no