Slik melder du inn en skade
Hvis skaden gjelder betalingsforsikring:
Ved arbeidsledighet eller sykdom:Har du en betalingsforsikring og ønsker å melde inn skade for arbeidsledighet eller sykdom til BNP Paribas Cardif, er det enklest å gjøre dette digtalt:For å melde skade/ søke om erstatning, klikk her.For å sende inn dokumenter ved pågående sak, klikk her.Ønsker du i stedet å melde inn skaden via e-post eller brev, må du fylle ut et av skadeskjemaene nedenfor og sende inn dette. Obs. skadebehandlingen vil ta noe lengre tid ved skademelding per e-post eller brev.Ved kritisk sykdom eller dødsfall:Kristisk sykdom og dødsfall må meldes inn via skjema.
Skadeskjema som benyttes for lån:
Skadeskjema som benyttes for kredittkort:Adresse til BNP Paribas Cardif skadeavdeling finner du litt lengre ned på siden.
Hvis skaden gjelder kjøpsforsikring:
Gjelder det skade tilknyttet kjøpsforsikringen, må du fylle ut et skadeskjema og sende det inn til BNP Paribas Cardif på e-post eller brev:Adresse til BNP Paribas Cardif skadeavdeling finner du litt lengre ned på siden.Hvis skaden gjelder reise- og avbestillingsforsikring:
Er det en reise- og avbestillingsforsikring du skal melde inn en skade på, er det Gouda forsikring som vil hjelpe deg videre.Du melder inn en skade i Goudas digitale skadeportal:Gå til Goudas skadeportal herHvis skaden gjelder ID-tyveri:
Det er cxLoyalty, som på vegne av Gouda, håndterer skader dekket av denne forsikringen.cxLoyalty kontakter du på telefon: +47 66 98 66 02. De er tilgjengelig 24 timer i døgnet - 365 dager i året.Kontaktinformasjon
Kontaktinformasjon til BNP Paribas Cardif:E-post: forsikring@bnpparibascardif.noTelefon: +47 23 23 75 00
Nettside: www.bnpparibascardif.noBNP Paribas Cardif
Postboks 140 Sentrum
0102 Oslo
Kontakt ved akutt skade på reise:
Gouda Alarmsentral
Telefon: +45 33 15 60 60
Telefaks: +45 33 15 60 61
E-post: alarm@gouda.dk
Kontakt ved ikke akutt skade på reise:
Gouda Reiseforsikring - Skadeavdelingen
Telefon: +47 21 40 85 00
E-post: skade@gouda.no
Nettside: www.gouda.no